Thursday, December 30, 2010

Catatan #45 : Cuti Menang Bola


Semua sedia maklum, penantian 14 tahun Malaysia akhirnya membuahkan hasil apabila kejayaan milik mutlak pasukan bola sepak harimau kita..Perlawanan tersebutdipancarkanoleh RTM secara langsung menerusi TV1 bermula jam 8.00 malam..
Lantaran itu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengisytiharkan esok (Jumaat) sebagai cuti umum..Kejuaraan pasukan bola sepak negara semalam juga adalah yang julung2 kali lantas merampas Piala Suzuki AFF itu dari tangan Indonesia..

*Tahniah buat jurulatih bola sepak kebangsaan K.Rajagopal kerana mampu membawa pasukan negara ke final dan menjuarai perlawanan..
*Tahniah juga buat pemain Mohd Safee Sali yang menjaringkan sebanyak 5 gol untuk musim ini dan turut dianugerahkan "Top Soccer Award"


 p/s : Hari ini hari terakhir bekerja dalam tahun 2010.. Tahun hadapan barulah turun kerja balik!

16 Komen Orang Bijak:

Muhamad Zaki Zafir said... Reply To This Comment

tahniah kpd skuad kbgsaan kita! :)

harini hari terakhir kelas dalam tahun 2010 jugak hehehe. :D

ztie said... Reply To This Comment

dolok safee sik mok ninggal team sarawak tp sidak muang safee... Bodo sidak tk. Terer da jak safee yaa.. Huhuhu....

iwan_dextrous said... Reply To This Comment

tahniah pasukan MALAYSIA TANAH TUMPAHNYA DARAHKU!!!

Dextrous cyber life

Amy Syaquena said... Reply To This Comment

Tahniah kepada pasukan malaysia dan lame x rasa seronok macam nie he3...

p/s : dtieah nak tanya sikit boleh awak pakai layout apa erk amy nak cari layout camnie tapi x jumpa...

syira aka sepatu hijau said... Reply To This Comment

salam

selamat pagi


wah seronoknya cuti

geng hijau ini fllow d-tieah punya blog
:D

HaNTwO said... Reply To This Comment

tetiba rasa nak peluk cium safee sali ni hahaha..

YanaMIB said... Reply To This Comment

berbaloi² usaha keras dorang selama nih...sgt hebat dorang main...suspen je tgk..tp seronok! hehe~ tahniah harimau malaya! ^_^

Asrol Mania said... Reply To This Comment

menang tu xda la teruja sangat, cuti tu yang teruja.. wakakaka....

pizlimw said... Reply To This Comment

Sekarang semua dah kenal player kita..

CIK TOM said... Reply To This Comment

yeah cuti!!!eh tp ganu mmg cuti pun...

AiDa AzRyN said... Reply To This Comment

yeah! cuti! cuti! XD

Pencacai Alim said... Reply To This Comment

yeah cuti..

Along Tapa said... Reply To This Comment

aku dah nak terbaring baca cerita bola ni tieah...tapi sekurang2nya ko sebut pasal cuti tu memang menyejukkan jiwa..pandai ko amik ati aku ek...haha

Gorengbaek - Cara-cara kentut dengan bergaya,,,

Hangit habis dah - Bukan cerita bola...cerita lain...aku emosi~

Ieqa Swetluv said... Reply To This Comment

saya bangga Malaysia menang.. leyh cuti satu hari lagi kih2 ;p

maCy said... Reply To This Comment

helo lama ta seinggah. hoho

*luv Syahnia* said... Reply To This Comment

besttt cuti 3 hari..
tq skuad hrimau..