Monday, September 06, 2010

Catatan #35 : Dear Crush

Kengkonon aku nak taip entri ni pakai bahasa Inggeris lepas tu aku baru teringat yang aku bukan seorang yang bijak dalam menyusun kata menggunakan bahasa asing. Ahhh, senang kata tak pandailah! Hahaha.

Begini.
Dulu zaman sekolah aku suka dengan seorang lelaki ini. Masa itu aku di tingakatan empat. Lelaki itu pula baru habis belajar kat politeknik Kuching. Agak agak umur dia mungkin awal 20an. Lelaki ini bernama Fairol. Ya, aku ingat nama dia. Dia kawan kepada kawan aku. Kini sudah 5 tahun berlalu tapi aku tetap suka sama dia. Cumanya ia tak sama seperti hari pertama aku jatuh cinta sama dia. 

Kau kena ingat, hati manusia boleh berubah. Tak selamanya dia boleh menanti kita. Tapi bodohnya aku bila tunggu lelaki ni selama 5 tahun. Padahal habuk pun aku tak dapat. Hahaha. Kesimpulannya, aku ini setia orangnya. Motif?



p/s : Aku sudah mulai buka pintu hati untuk melihat lelaki lain. Macam mana aku boleh taip ayat sebegini teruk?
p/ss : Inilah dia bahana tengok Step Up sorang sorang, kan dah feeling lebih! 

9 Komen Orang Bijak:

Tomato Gurl's Life said... Reply To This Comment

sedihkan kalo bicara bab hati ni..hurm..tb2 teringat kenangan lm ngan x-bf...

HaNTwO said... Reply To This Comment

huhuhu sedih wooooo....teringat kisah lalu....

ima said... Reply To This Comment

alamak, 5 thn?
bukan sekejp en, lame.
ermmm.
kite mgkin mempunyai kisah yg ampir sme. lalalala~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Reply To This Comment

AKU BELUM PERNAH MENGURIS PERASAAN KO

HabibZaid said... Reply To This Comment

jap jap.. nak nanges jap..
waaaaaaaa!!!!!!! :'(..

dah.. bgos entri ni.. (apa pasal? ntah -.-).. sekian :)

AiDa AzRyN said... Reply To This Comment

Best cte step up.. sangat2 best! :)

Along Tapa said... Reply To This Comment

kenapa??kenapa???KENAPA??!!!!!

eh jap..apsal aku yang feeling lelebih ni??

terimala encik fairol...aku lebih comel dari ko gak~~~ngahahaha~~~~

Gorengbaek - Penyelesaian yang agak bijak

Black_roses92 said... Reply To This Comment

sabar la ye.. kita pun tengah ade mslh cmni.. ;')

Anonymous said... Reply To This Comment

ngengeh juak kau ya!!!!! jiwang!huhuhuhu