Tuesday, September 07, 2010

Catatan #36 : Kad Raya



Dengan ini aku, Farid Kamil, Awal Ashaari dan Aznil Nawawi ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Hahaha.

12 Komen Orang Bijak:

SNAR said... Reply To This Comment

selamat hari rya aidilfitri..
maaf zahir dan batin..
tq..hehe

HaNTwO said... Reply To This Comment

hehehe tq2..
selamat hari raye maaf zahir dan batin...nak duit raye ade x??

AiDa AzRyN said... Reply To This Comment

Wah.. terharunyer aku.. tisue please! hukhuk~

btw thanx cuz kasi kad raye kat aku.. Aku pun nak minta maaf la dari ujung rambut sampai ujung ibu jari kaki.. lau de wat salah,terkasar bahasa or terguris hati ke eh..~

U r my everything baybeh.. ceewahh~ :P

hamzah ian said... Reply To This Comment

selamat raya..

Along Tapa said... Reply To This Comment

selamat raya...nama aku ada la....ni yang terjakun sekejap ni~~~~

Gorengbaek - Penyelesaian yang agak bijak

sizuka[Izzati] said... Reply To This Comment

sukaaaaaaaaaaaaaaaaa!thanks:D

HabibZaid said... Reply To This Comment

Nama saya! Nama saya! Nama saya!!
jakun jap -.-'..
Selamah hari raye budak tak senonoh!.. :D

Tomato Gurl's Life said... Reply To This Comment

waah terharu giler..isk2..sob2...cik tom pun minta maaf ek sepnjg kita kenal kalo ade komen yg meguris hati...thanks dear =)

hamzah ian said... Reply To This Comment

raya!!!!!

KERDILDESA said... Reply To This Comment

selamat hari rya aidilfitri..
maaf zahir dan batin..raya ni jemputlah dtg umah . boleh singgah umah syafizal sekali . hehe

ima said... Reply To This Comment

nk wit raya!!!! hahaha.
salam aidilfitri utk ari raya ke 6 untuk ko.
boleh kn??
heee~

ima said... Reply To This Comment

hahaha. ampun yaaa~