Friday, September 03, 2010

Catatan #33 : Bonus Raya





Akhirnya, buat pertama kali aku dapat bonus raya! Sebulan gaji. Nampak tak RM650.00. Ya itu gaji aku. Aku kerja kuli bukan bos, so terima jelah gaji kecik sekalipun. Asalkan halal. Okbai.

12 Komen Orang Bijak:

izyanty collection said... Reply To This Comment

banyaknye dapat bonus...org kerajaan pun rm500 je.

AngahSayang2314 said... Reply To This Comment

bole macam tue ke tukar2 fikiran hehehe

alinac lover said... Reply To This Comment

byk jugak tu..huhu

naz said... Reply To This Comment

perghhhh cemburu !

Kimie Hashim said... Reply To This Comment

seriuslah awk dapat ??
gila best..rm 650???
banyaknya.......................

Kimie Hashim said... Reply To This Comment

haha lupa nak baca yang bawah skali..
hehe..tahniah.. :)

Along Tapa said... Reply To This Comment

duit raya aku mana lak???hehehe

Gorengbaek - Cerita saksi pembunuhan

Tomato Gurl's Life said... Reply To This Comment

wah banyaknye bonus...cik tom pun nak duit raya!

Lyza said... Reply To This Comment

caitttttt bikin suspen huhu

.s.o.f.i.a. said... Reply To This Comment

nak dwet raya!!!!

Anonymous said... Reply To This Comment

Pelik jugak kalo awak dapat banyak.
Ada orang yang blog nya lebih popular dari blog awak cuma dapat RM25.00 saja sejak 3 tahun lepas.
Gila betul lah Nuffnang ni....
Sewel betullah Nuffnang nih....

gabanMorka said... Reply To This Comment

nuffy