Wednesday, September 08, 2010

Catatan #37 : Gay dan Lesbian

Masalah Si Lelaki:
"Lelaki GAY mahu berubah"
Untuk jawapan kepada permasalan itu, rujuk --> Klik sini


Si Perempuan:
"Remaja LESBIAN benci lelaki"
Untuk jawapan kepada permasalahan itu, rujuk --> Klik sini




p/s : Ini sahaja yang aku dapat bantu kalau kalian mahu berubah. Aku bukan ustazah atau pakar kaunseling. yang aku mampu memberikan link bagi masalah anda. Hehehe. 
p/ss : Elok dah Allah cipata kita ni berpasangan lelaki perempuan, manusia ni memang bijak pandai pulak nak mengubah. Haish.

7 Komen Orang Bijak:

y@n@ M!B said... Reply To This Comment

harap dorg kembali ke pangkal jalan..amin~

^_^

d_tieah said... Reply To This Comment

Amin..

Along Tapa said... Reply To This Comment

mahap la ek...komen kasor....agak mereka-mereka ni taktau ke...apa barang pedang bertemu pedang...sarung bertemu sarung...kalo pedang kena ada sarungnya....kalo tak merbahaya...kalo sarung kena ada pedangnya...barula tak sesia....

p/s: ko dah besor kan tieah??mesti ko paham apa aku cuba maksudkan tu~~

Gorengbaek - Benda yang amat berat

SITI NOR ATIKA RUSLAN said... Reply To This Comment

smoga mereka dpt berubah..hehe

KERDILDESA said... Reply To This Comment

itu laa roda kehidupan . tak semua manusia itu putih dan tak semuanya hitam .

ima said... Reply To This Comment

mereka pun punye hati.
kn tieah???
hihihi.

ima said... Reply To This Comment

alamak.
gay?
pasti ensem.
haha