Saturday, October 23, 2010

Catatan #43

Aku sudah 21 tahun..
Aku layak jadi pengundi..
Aku dah mendaftar!
Walaupun undi tu tak wajib, tiada paksaan tapi..
TANGGUNGJAWAB.. :)

*Gambar dari Abg Google*

Aku baru lepas menonton penggulungan Presiden Umno..Semangat aku tengok..Jiwa aku Parti Pesaka Bumiputera (PBB)..Haha..Sebab Umno takde kat Sarawak..Tapi Umno+PBB=BN.. Barisan Nasional jugak..Di bawah satu bumbung..Tapi aku tetap sokong Umnolah sebab, Umno memperkasakan melayu.."Semuanya hasil perjuangan Umno"Bukan aku cakap, Datuk Presiden yang cakap camtu tadi..Ye. Aku sokong 100%.."Walau ape2 pun terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan"
Ni pun Perdana Menteri yang kata..Ye. Aku sokong 100%..Hanya BN yang layak pegang              MALAYSIA..



"Umno dahulukan rakyat," petikan ucapan Presiden..