Monday, October 11, 2010

Catatan #39 : Keabadian Cinta


 (i)
Saya benci awak..
Sebab surat awak buat saya tersentuh..

Saya benci awak..
Sebab awak faham dunia kegelapan saya..

Saya benci awak..
Sebab awak telah buat saya jatuh cinta..

Tapi kita tak boleh bersama..
Awak tak boleh mendengar dan saya tak boleh melihat..







 (ii)
Cinta itu BUTA..
Tapi saya katakan cinta itu membuatkan kita melihat lebih jauh ke dalam..
Cinta tak perlukan mata..
Cinta tak perlukan telinga..
Cinta hanya perlukan hati..

p/s : Keabadian Cinta adalah sebuah drama yang aku tonton di Astro Ria..
p/ss : Cinta perlukan hati! Jadi tak usah pandang paras rupa, kekayaan mahupun pangkat.. 

11 Komen Orang Bijak:

paan said... Reply To This Comment

penah tgk citer nie , tapi xtgk sampai habis..hahaha.

xbape minat tgk citer yg ada banyak citer dalam citer tue..

Entri terbaru ->10 tips menulis entri menarik

m.i.a said... Reply To This Comment

mia pun suka cinta ni..

ade time cheryl samad tolong angkat kertas kt park tu.. orang tua tu ckp..
kalau kita cintakan seseorang, semua masalah pun boleh diselesaikan..
lepas tu baru mia perasan tak baik mia gaduh dgn bf lelame.. hoooooo...
good positive love story! best!

pizlimw said... Reply To This Comment

kitaorang tngk malam tadi.. ok la cerita dia.. tapi yang aku kagum...

KAU BOLEH HAFAL SCRIPT DIA?? HAHA..

syifaa' said... Reply To This Comment

X da tgk crite nie.sebab mcm slow.

Raja Fiqri said... Reply To This Comment

:) simbolik.. Cinta tak perlukan mata, cinta cuma perlukan hati...

ana said... Reply To This Comment

x pernah tgk cete ni...mcm best jer.

ana said... Reply To This Comment

blm penah tgk lagi la..tp cam best jer!

e F a said... Reply To This Comment

efa tengok sekejap je. ceta memang layan la. tapi mengantuk plus penat, so baik tdo.. ehehhe

Along Tapa said... Reply To This Comment

bila tengok cerita cenggitu, secara otomatik aku rasa menyirap darah..apesal ek~~~

Gorengbaek - Mari membudayakan bahasa melayu

INTANKUTERPILIH said... Reply To This Comment

cinta itu indah, kalau kita bijak menghayatinya...

HaNTwO said... Reply To This Comment

cite ape ni?? aku x tengok tv