Friday, October 22, 2010

Catatan #42 : Jawapan Paling Jujur


Jutaan terima kasih buat Cik Ain sebab tag aku..


1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
Kad Pengenalan, kad atm, handphone

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Baju

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan 
perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
Tak pernah fikir. Tunggu aku bercinta.

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Tak.


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Entah. Belum bercinta lagi


6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
Masih single lah.

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
Travelog Cinta Abadi tulisan Roza Roslan


8. Apakah nama penuh korang?
Normutieah Binti Haji Madian


9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
Dua dua pun sama.

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Perdana Menteri mungkin.

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mesin basuh yang cuci..


12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Tanah suci Mekah

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Kenapa mesti pilih? Aku nak dua dua.


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag..
~Nama dia Siti Nurain Binti Kamarudin..
~Dia dah berpunya tau.. *Nak bertunang dah
~Dia seorang follower blog aku..

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup
~ Handphone
~ Laptop
~ Buku
~ Jam Tangan
~ Barang kemas 

16. Lagu yang paling suka dan selalu dengar
~Haramkah (Melly Goeslow)
~Hati Yang kau Sakiti (Rossa)
~Menanti Cinta (KrisDayanti)
~Pujaan Hati (Kangen Band)
~Terus Terang (Radja)
17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
17 April 1989. Tak pernah sambut.

13 Komen Orang Bijak:

*luv Syahnia* said... Reply To This Comment

oohhhhh spantas kilat kamu
jwb tag ni :)
kata nak jwb t malam
dah tak sbr yea..hehe

nak tag lagik tak
t cik ain bg yea..ngeeee ;P

ima said... Reply To This Comment

hahaha. jujur nie.
suka jwpn no 15 ko. heee~
:)

rATu kEBaYA said... Reply To This Comment

mmg jujur... suker..

alieff said... Reply To This Comment

Adehh.. ditag la pulakz...
Err.. nanti ceq kabo kat hang no..
haha^^

Along Tapa said... Reply To This Comment

walaupun ko tak tag aku...tapi aku dah kena tag gak dgn bendalah ni...jadik aku sertakan nama ko sekali gak....tolong naikkan trafik...hahaha~~~

Gorengbaek - Benda-benda yang Along pantang masa makan

Raja Fiqri said... Reply To This Comment

Unik betul name.. :) hihi..

ana said... Reply To This Comment

hohoho...baiklah. ain tu ye...selalu x leh bukak la blog dia. klr yg tepi2 tu jer...xpe cuba lagi.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Reply To This Comment

MEMANG ENGKAU JUJUR NAMA AKU TAKDE DALAM LIST..EMPAT BIJIK PONE,,,APA NOMBORNYA YEK

LadyBird said... Reply To This Comment

tahniah2.. :)
hihihi..
betulla dik, x terfikir kad pengenalan dan kad atm tu penting.. hihihi..

Dee said... Reply To This Comment

rajinnya buat tag..

salam kenal..

org miri ye..my bff org marudi..:)

nas said... Reply To This Comment

perghh.... amboih....bende terakhir korang guna duit korang ialah baju... mesti beli baju selalu nih..aku nie beli makan je yang terakhir....:P

latest entri:

pengertian sebenar seksi

soffea said... Reply To This Comment

wahhh.. banyaknye soalan. rajin ;)

maCy said... Reply To This Comment

adeh. da kumen ilang ke. huk3