Monday, May 09, 2011

Catatan #60 : Selamat Hari Ibu

Ini dia mak aku.. *Sila abaikan muka bapak aku yang agak kurang senyuman itu*

Kat sini bapak aku mula mengukir senyuman tapi emak aku buat dont know pulak..

Kek Hari Ibu tahun ini.. Sangat sedap.. Coklat cheese.. Aku dan kakak aku buat kat kedai kek.. Walaupun tak seberapa, tapi cukup buat emak aku gembira.. Menu utama nasi beriani dan ayam madu.. Semua buat sendiri jugak tapi kat kedai mamak.. Hahaha..


14 Komen Orang Bijak:

merahitujambu said... Reply To This Comment

hari-hari laa hari ibu..hari2 ko kena beli kek..ekekeke....

mak tgok ank mak ni dia nakal..ekekke

pizli said... Reply To This Comment

Hargailah ibu anda haha..

manggosteen said... Reply To This Comment

aahahha..ko wat kek kat kedai kek.mesti pasni tokey kedai tu amek ko keje kat situ..kekekee..

btw kalau ko yg buat aky rasa tak jadi camtu la.kompom jd 8segi lak..

*luv Syahnia* said... Reply To This Comment

terharu ak
smlm dpt bw mak jalan2
n blanja mkn
smpena hari ibu..


ksihnya ibu hingga ke syurga..

sizuka[Izzati] said... Reply To This Comment

whoahhhh sedap makanan ditaja kedai-kedai.kihkih.selamat hari ibu, mak tieah :)

nazirulhazwan~ said... Reply To This Comment

gile garang bapak ang, hahaha cuak guwa tgk:P

FasiHaH SupiaN said... Reply To This Comment

tieah! aku pun buat kek kat kedai kek gak..haha tak kisah lah, janji mak aku suke.huhu

nabilah_2908 said... Reply To This Comment

Kek buat sendiri kat kedai kek...hehehe... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
NASI AYAM UNTUK IBU

MR. SYAH said... Reply To This Comment

wow! nicelah..

lalink7 said... Reply To This Comment

rajinnye buat kek kat kedai kek(hehe)...

selamat hari ibu makcik..

wa khairul onggon said... Reply To This Comment

Kirim salam "Assalamualaikum" pada ibu yerrr.. ucapkan Selamat Hari Ibu utk dia :)

FASYA SANDA said... Reply To This Comment

eleh..ko beli kek tu bukan bagi mak ko mkn kan..bg ko mkn..aku th dh..kekekek..tu suma alasan jee..ekekeke...

*paksaan untuk ko x buat lagi entry..cpt!

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said... Reply To This Comment

epi ari ibu utk mak ktk..=0)
kak vee akan embak mak kak vee jalan2 carik makan coming soon...2 minggu gik ada mak kak vee dtg terjah kak vee ke KL =0).

Along Tapa said... Reply To This Comment

hari ibu kat rumah aku tak de sambutan....yang ada, aku dengan bapak aku duk pakat2 hantor mak aku berjalan dengan adik kecik aku...pastu aku dengan bapak aku gotong royong bersihkan rumah dengan masakkan dia...

kemain bersingai mak aku balik....

Gorengbaek - Budaya merosakkan agama...kondem yo yo an...

Hangit Habis dah - Along...ko tak takut ke??

Kerat Senget - My Own Path