Tuesday, May 03, 2011

Osama Bin Laden Meninggal Dunia Hanya Tipu Helah Amerika Syarikat???


Semalam Presiden US, Barack Obama telah mengesahkan tentang kematian pemimpin Al-Qaeda, Osama Bin Laden.. Dalam ucapannya, mayat Osama telah dijumpai setelah tewas dalam operasi yang dilancarkan oleh pasukan tentera US di Pakistan..

Osama adalah antara 'pengganas' yang dikehendaki pihak FBi kerana pemimpin Al-Qaeda itu dipercayai menjadi dalang disebalik peristiwa serangan ke atas World Trade Center di New York (Pusat Perdagangan Dunia) pada 11 September 2001.. Pengganas Al-Qaeda dikatakan sengaja melanggar dua bangunan tertinggi di dunia itu dengan menggunakan pesawat.. *Inilah flashback saya.. Hahaha :)


Foto bukti kematian Osama Bin Laden yang dikatakan palsu dan telah diedit.. Benar atau tidak aku pun tak pasti.. Mungkin ya kot.. Tengok gambar Osama yang pertama tu.. Tak kan dari dulu tak berubah.. Nampak beno nipunye~ (Sumber gambar : Klik Sini) Dan banyak jugak yang cakap bahawasanya Osama ni mungkin tak wujud pun.. Hanyalah karakter yang dicipta pihak Amerika.. Untuk menakutkan orang Islam yang lain.. Sebab dorang cakap tak menentang Islam cuma menentang pengganas.. Tetapi mereka jugak yang kata Islam itu pengganas! Gggrrr..


Memang ramai yang memperkatakan tentang hal ini sebab pihak US cuma tunjuk gambar je, video mayat tu takde pulak.. Lepas tu, heboh berita jenazah Osama dikebumikan di laut.. Haish! Kemain lagi baik hati orang Amerika ni.. Masa dengar berita kematian Osama, semua gembira dan berkumpul kat Ground Zero di mana peristiwa 11 September berlaku.. Eh eh, dulu pun ade jugak berita Osama ni mati lepas tu boleh plak hidup semula.. Ape ape pun, kena berada kat tempat kejadian lah baru boleh tau cerita sebenar ek.. 

*Sekiranya benar sekalipun berita Osama Bin Laden meninggal dunia, Al-Fatihah untuk allahyarham dan semoga rohnya dicucuri rahmat..

(Nota Hatie : Giler lama tak update blog woo.. Hahaha.. Sungguh, aku takde masa menyempat nak online.. Ape ape pun, selamat pengantin baru buat Ujang dan Yana yang selamat bernikah pada 29 April yang lalu..)

29 Komen Orang Bijak:

merahitujambu said... Reply To This Comment

kejam jee..menyirap aku dgr..pastu pasal dia bomkan anak sapa ek..lupa plak aku..ahahaha..ntah2 apa2 ntah..igt tukar org ok laa obama pon sama jee..heh!!!!

remot213 said... Reply To This Comment

macam2 bende si laknatullah nie boleh buat untuk jatuhkan Islam ! tapi takpe , suatu hari nanti , kebenaran akan terungkai . Islam akan ketemu kejayaan ! sabarlah wahai Islam ! :)

ARJUNA.Inc said... Reply To This Comment

mungkin i propagand je kot..mcm isu saddam hussin pn..drang2 sume geng freemason..haih..x bley pcya gk...kalo tol la kn..t isyaALLAH.tuhan laknat dorag..sbb da brukkkan org islam je..

Anonymous said... Reply To This Comment

Mati orang muslim x sama mcm mati orang kafir, Osama mati syahid yakni matlamat utama mujahiddin, itu satu kemenangan..

nub said... Reply To This Comment

konspirasi konspirasi

BRO_MONDAY said... Reply To This Comment

miss tieah : apa pun wallahualam...Dia Yang Maha Mengetahui...

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Reply To This Comment

rsnya osama nih x wujud kut..sajer jer diaorang cari alasan nak perang ngn org islam..

CIK TOM said... Reply To This Comment

lama giler xupdate..tup2 update psl osama ek..rsnya tak betul dia mati..kl ye tunjuk bukti mayat..buat pe buang kat laut..

Yb Raz said... Reply To This Comment

memang nampak sangat tipunya berita ni..takkanlah amerika x bawak balik mayat osama ke US..tiba tiba je terus kebumi dalam laut kenapa kan?

sizuka[Izzati] said... Reply To This Comment

hooooo aku pun rse tipu helah dorg je.sbb gmbr tu nampak cam fake sgt.huhu.

Anonymous said... Reply To This Comment

kalau dah jht tu smpai bila pn jht gitulah.laknatullah!

ecah mashuri

KELI OH KELI said... Reply To This Comment

ermm...tu la...konpius jugak....apapun x pa....ayman ada lagi.....")

Firdaus Shah said... Reply To This Comment

aku rse die hdup lg r..cbe tgk gmbr yg 3 sblh2 tu.gaya sama.photoshop kot.amerika saje nk jtuhkan moral pejuang al-qaeda

Muhamad Zaki Zafir said... Reply To This Comment

malu obama.satu dunia dia umum osama da mati, tp satu dunia tau benda tu tipu.malu.

AiDa AzRyN said... Reply To This Comment

aduy.. dh mcm2 kes tipu skrg ni..=.=

ima said... Reply To This Comment

aku pun rasa mcm tipu jee.
adoyai.
pasal identiti yg US create tue mungkin jugak betul.
aishhh.mcm2 la.

tp kalo benar, al-fatihah.

buaya said... Reply To This Comment

salam ziarah

jom ke blog buaya dan jadi follower sekali k

Fina Fento said... Reply To This Comment

Propaganda dunia

Sabo je la

nas said... Reply To This Comment

aku xcaye sgt osama ni meninggal.. bukti xkukuh
tp aku penah org kata.. osama ni boneka yahudi? aku xberani jamin la kesahihannya...

no_answer said... Reply To This Comment

teruk dunia kita sekranag neyh .

Fina Fento said... Reply To This Comment

Hmm..susah nak percaya sekarang ni..

Sabo je la

ABU said... Reply To This Comment

kita kena tipu oleh amarika..cit!!

afiqazizan said... Reply To This Comment

fiq pun skunk jadi konfius..osama dah mati ke belum..a,ah da lama tieah tak update blog.

Munky itu Hanjeng said... Reply To This Comment

tahla...osama tu wujud,tapi bukan pengganas...salah seorang pemegang saham terbesar arab saudi..amerika reka watak dia untuk dijadikan alasan menyerang iraq bagi kepentingan minyak...kambing hitam dalam perang memerangi terrorism...pufff..

Yastro said... Reply To This Comment

Promosi tuk Obama je tu ...nak lawan jadi Presiden US lg skli le katakan....

FasiHaH SupiaN said... Reply To This Comment

agak2 ar kan Tieah..haisy mati pun nak difitnah gak...susah betul, problem masalah la politik nie...

manggosteen said... Reply To This Comment

hoi3x..aku baru ley online..

aku dgr osama ni mmg dari dulu maerika punya konspirasi..dia guna nama osama utk ceroboh negara diorg..tak tau la..

CinoiLavigne said... Reply To This Comment

Osama is just a fiction from the beginnning ;)

Anonymous said... Reply To This Comment

Sye bkan tk percya , sye cume tk pasti .. Wahai Islam , bkankah kami tlah diajar bahawa menuduh dan memfitnah itu dosa ? Kite tk de bukti yg kukuh lagi .. Ade jgak org yg sesat agame , tak kesalah kristian , islam , hindu dn lain lain lagi .. Satu je pesanan , jgnlah mudah percaya sgt kate kate manusia .. Ingat! sye bkan nk cari gaduh ,"Tidak kisah apa yang terjadi mesti ada alasannya".. Serahkanlah Al-fatihah saje lah .. InsyaAllah kita dapat pahala. .