Friday, August 12, 2011

Gambar Ashraf Haziq di Royal London Hospital


Gambar Ashraf Haziq berada di hospital, ditemani Datuk Mukhriz Mahathir yang datang melawat sementara menanti pembedahan rahangnya yang patah akibat daripada insiden serangan sekumpulan remaja London tempoh hari..


Mohd Ashraf Haziq berusia 20 tahun adalah pelajar tajaan Mara yang menuntut di Kolej Kaplan dalam jurusan perakaunan.. Dia dikatakan sedang menunggang basikal dan melalui kawasan rusuhan tersebut, lalu diserang dan dirompak.. Ashraf Haziq juga baru sahaja sebulan berada di sana dan keluar untuk membeli juadah berbuka..  Lihat video di [SiNi]..


UMNO menaja kos perjalanan ibu bapa Ashraf serta adik bongsunya ke London.. Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan yang juga Timbalan Perdana Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, Umno terpanggil untuk membantu keluarga Ashraf yang kini khuatir dengan keadaan anak mereka itu memandangkan mereka bukan dari keluarga berada serta perbelanjaan minimun ke sana membabitkan kos sebanyak RM20,000.. Berita penuh [KLiK SiNi]

(Sumber gambar Ashraf Haziq : Mail Online)




20 Komen Orang Bijak:

IeRa said... Reply To This Comment

kesian ashraf ni kan..
kurang ajar tol
org yg buat dia tu..
grrr!!!!!

Mila Ahmad said... Reply To This Comment

masih ada yg sudi hulurkan bantuan...

Amni said... Reply To This Comment

selalu mek dengar... mala keluar berita.. kesian nangganya... mujur lah ada yang prihatin...

Lizzie Yasmin said... Reply To This Comment

tak espect plak rahang patah smpai mcm tue... kesian nya...

merahitujambu said... Reply To This Comment

tadi dengar kt radio dia ptt dh leh kuar hospital tapi dia x leh kuar hospital lagi??napa eh??

merahitujambu said... Reply To This Comment

cite lain : aku nk kek sarawak!!

hanisahhamid said... Reply To This Comment

Harap semuanya selamat dan kepada Ashraf Haziq, GET WELL SOON ! boleh la raya nah :D

sizuka[Izzati] said... Reply To This Comment

kesian dia.huhu.mujur ramai prihatin.ada baca pagi tadi kerajaan UK pun bagi sumbangan dekat dia termasuk basikal baru.

Anonymous said... Reply To This Comment

padan muka...hahahahahaha...kasi bunuh je laaaa...yampah tengok babi nie...tengok pak menteri lagi celako...Ptuihhhhhhhhhh...terima kasih rakyat uk pasal perkara ini

Eja Razif said... Reply To This Comment

i follow cerita ttg Ashraf haziq..dugaan di bulan ramadhan,dan ada hikmah di sebalik kejadian..;')

afiqazizan said... Reply To This Comment

rasa kesian atas ape yang terjadi pada dia.

Aida Azryn said... Reply To This Comment

kesian dia. :(

WAHIDA ALIAS said... Reply To This Comment

kesian betol...tak patot betol perompak2 tu

Wuming said... Reply To This Comment

Kes malang nii.. tak pasal-pasal saja kan?

HEROICzero said... Reply To This Comment

untung dia . he he he .

CIK TOM said... Reply To This Comment

kesian ashraf..tp ada hikmah jgk..dpt mak ayah n adik dia pi jenguk kt london..

nas said... Reply To This Comment

kesian dia gak
hrmm
yang aku jeles da la sama kos..akaun..
tapi aku cuma belajar kat sini je.. paper pon xmasuk :P

bunga said... Reply To This Comment

mmg kesian..semoga dia tabah..)

Amy Syaquena said... Reply To This Comment

Alhamdulillah ada juga yang sudi menghulurkan bantuan..

Mario said... Reply To This Comment

cam tula kan...mat saleh mmg pandang hina kat kita...lbh kurg mcm kita pandang bangla kat cni...tu yg budak2 pun bule mintak basikal kat dia...tu yg dia sedih tu kan...