Thursday, December 15, 2011

Catatan #71 : BR1M



Untuk muat turun borang, [KLiK SiNi]

******************************************

*Suasana di luar pagar Lembaga Hasil  Dalam Negeri (LHDN) Miri tengahari tadi.. Sempat aku snap sebelum turun dari motosikal.. Ini barisan pertama sebelum berada dalam barisan kedua di luar pintu pejabat LHDN..


*Mereka memandang saya! #oktipu! Sekarang aku tengah berbaris di luar pagar LHDN untuk ambil nombor.. Tengoklah, jalan berturap lagi kan.. Maknanya, di luar! Nasib baik ada kanopi pasar malam, takdelah berpanas sangat..


*Akhirnya, saya berada dalam barisan di luar pintu pejabat LHDN.. Saya punya nombor giliran S045! #oklupasnap! Semua menanti penuh sabar tau..


* Apa yang menarik masa aku tunggu giliran nak submit borang ini adalah--kegigihan warga emas! Maaf, aku tak dapat nak ambil gambar.. Ada dua tiga orang warga emas yang terpaksa disorong pakai kerusi roda tadi..  Dah macam nak pergi mengundi pun ada aku rasa.. Yayaya, cap jari mereka diperlukan andai mereka jadi ketua keluarga.. Harapnya, warga emas tadi dapatlah bantuan.. Sama macam bapak aku jugak! Gaji aku campur dengan gaji pesara bapak aku pun, RM2000 tak sampai.. Ok, layak dah tu! Hehehe..

* Soalan yang ditanya masa hantar borang--Bapak mengundi tak??? Kat mana??? Perghhhhhhhhhhhhhhhh.. TERBAEK!!! Tapi bapak aku tak mengundi masa DUN Sarawak lepas sebab masih berada di Kuala Lumpur.. Oh, jangan risau, bapak aku setia dengan dancing!!!




4 Komen Orang Bijak:

pizli.mw said... Reply To This Comment

Semoga duit tu dapat cepat hendaknya. :D

ima said... Reply To This Comment

ermmm. aku mcm nak ulas lebih tp malas. haha.

untunglaa dpt rm500.

Unknown said... Reply To This Comment

mari bawa bapak ke lhdn muhahahahha



oh ya cik tieah, nak terai dapat ipad 2 free tak? kalau nak cuba klik sini ea? Ipad 2 Free

mr.syazwan said... Reply To This Comment

kerana mu Malaysia

rakyat mu tidak terbeban

TERIMA KASIH MALAYSIA