Thursday, December 22, 2011

Catatan #72 : Ubat

*Makanan yang paling aku tak suka! Tetapi terpaksa makan untuk cepat sembuh*

Ubat adalah perkara paling aku tak suka dan disebabkan itulah aku seboleh-bolehnya tak nak demam.. Tetapi benda camni, memang tak boleh nak elak kalau nak jadi kan? Jadi, hari ini aku masih demam selesema dan batuk.. Sangat tak selesa bila berada kat ofis sebab ada air-cond.. Walaupun air-cond kat bawah kepala aku, langsung tak on.. Dua hari aku tak kerja-MC.. Macam best dok kat umah tapi tak jugak kalo dah badan tak sihat..

**Senyum je orang yang kasi ubat bila aku mintak ubat sirap.. Hehehe..

p/s : Ingin sangat nak buat artikel tentang Adam Adli.. Geram kot dengan tindakan tak profesional dia!!! Betul kata Dr.M--Melayu Mudah Lupa..)


10 Komen Orang Bijak:

pizli said... Reply To This Comment

Masalah Adam Adli ni bukan masalah pelajar turunkan bendera. Masalahnya ialah budak semuda dia dah dipengaruhi dengan pembangkang yang macam Malaysia ini dan pemerintahnya dah teruk sangat.

Semua orang cukup makan, peluang kerja ada di mana-mana. Orang yang bising di internet yang ramai sangat ni pun sebenarnya senang sebab mampu melanggan internet menunjukkan dia mampu.

Malaysia ni kalau lapar tu samaada dua je lah. Sihat tak boleh kerja atau MALAS nak bekerja.

Apa yang ditindasnya pun ntah.

Mengatakan pemimpin ada masalah hanyalah kata-kata yang tak semestinya betul dan kadang-kadang sampai ke tahap fitnah.

pizli said... Reply To This Comment

By the way semoga cepat sihat..

Nik Imana said... Reply To This Comment

I second you adam adli! :)

d_tieah said... Reply To This Comment

@pizli
A'ah.. Turunkan bendera bukan isu utama, tetapi nampak sangat dia terpengaruh kan??? Padahal bertahun dah kot AUKU tu.. Dr.M yang perkenalkan.. Geramlah.. Sudahlah orang2 melayu ni mudah sangat nak mengikut benda tak baik, jadi agak risau gak dengan benda2 camni..

ima said... Reply To This Comment

weyhh, sakit tekak ea? rajin isap ubat smpai tinggal satu je? get well soon tieah. :)

yupp. buat la cte pasal adam adli tue. aku suka nak baca. dan aku suka jawapan Tun M dlm video tue.

mr.syazwan said... Reply To This Comment

yup sama

x suka ubat air

lebih prefer ubat pil

>.<

Aishah Zin said... Reply To This Comment

ko demam ek? cpt2 sembuh k :)

linda said... Reply To This Comment

hi, blog cantik, saya ada youtube downloader baru utk senang dapat video http://bit.ly/vnaqvu

merahitujambu said... Reply To This Comment

ko demam eh...moga cpt sembuh eh..ko budak nakal ptt demam..=p

Izz Diyanah said... Reply To This Comment

sy pun bukn suka mkn ubt..but hakiktnya saya skrg lepas bersalin telan ubat seakli 10 biji dah tak heran...hihi