Tuesday, April 24, 2012

Mahasiswa Jom Ke Himpunan Jutaan Belia


Kenapa aku sebut mahasiswa? Sebab ramai mahasewel dah berkampung di dataran merdeka.. Siap bawa khemah lagi.. Ko ade? Takde kan.. So, baik kita yang tak join ni ke Hari Belia Negara 2012 yang akan diadakan pada 23 Mei hingga 27 Mei di Putrajaya.. 












**Antara yang menarik kat sana nanti.. Jangan lepaskan peluang mengikuti aktiviti ini..





**Juga jangan ketinggalan untuk menyertai pertandingan seperti di bawah :




Ini lagi best..



p/s : Hadiah dari blogger pun aku tak cerita lagi ek.. Insya Allah minggu depan kot..
p/ss : Sepatutnya entri review novel up hari ni.. Takpe, malam nanti ok..
p/sss : Aku harap apa yang aku dengar dalam perbualan telefon tadi ada betulnya.. Hehehe..


10 Komen Orang Bijak:

merahitujambu said... Reply To This Comment

bahaha..mahasewel..memang sewel pon.sakit hati tgok vedio tu..errr

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@merahitujambu
Cuba ko google.. Memang ada kan word mahasewel.. Hahaha..

pizli said... Reply To This Comment

Harapnya bestlah benda yang dilelong tu.

PAPA GOMO said... Reply To This Comment

mantap

Harith Iskandar said... Reply To This Comment

sy nk masuk yg nie jer..jom ramai2..freee jer :)

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@pizli
Ipad RM1 kot.. Hahaha..

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@PAPA GOMO
TQ~

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@Harith Iskandar
Sampaikan salam sy pd pak menteri..

Muhamad Zaki Zafir said... Reply To This Comment

hutang tu kena la bayar, itu duit rkyt.tak faham diorang ni.mintak hapus faedah boleh la.

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@Muhamad Zaki Zafir
Hahaha.. Tak cerita pun lagi pasal ptptn tu.. Esok lusa kot.. Ngee :)