Friday, April 27, 2012

Catatan #82 : Kemalangan

*Gambar sebelum kejadian petang tadi.. Dan telah aku tweet sebelum keluar office*

Aku tak tahu macam mana nak mulakan cerita.. Yang pasti, nak ucap syukur kepadamu Ya Allah kerana memanjangkan umurku.. Boleh jadi, lepas balik kerja tadi aku mungkin dah tak bersua dengan mak bapak aku.. Nyaris accident teruk.. Alhamdulillah selamat.. Aku dapat kawal motor dengan baik bila kena langgar dari belakang.. Macho tak aku? Hahaha.. Calar sedikit exos RX5..

Aku terima semua ini sebagai satu musibah untuk mengingatkan aku tentang kebesaran Allah s.w.t.. Amalan masih tak cukup! Betul.. Harus perbaiki diri.. Terima kasih kepada kawan kawan yang membantu aku tadi dan yang tak berada di situ--doa kalian sangat berharga walau hanya menerusi sms.. Maaf sebab aku tak khabarkan pada keluarga kerana aku tak mahu mereka risau.. Dan aku takut emak aku tak kasi bawa motor lagi.. Mana boleh! Baru cadang nak beli motor ducati.. *Eh

*Jangan ingat aku takde lesen.. Sekarang tamat tempoh lesen ikut birthday tau.. Baru renew bulan lepas*





11 Komen Orang Bijak:

ezyra daniel said... Reply To This Comment

alhamdulillah tak pape kan..
t ati2 yah :)

ika :) said... Reply To This Comment

nasib bait ko xda pa2..cne ko xcident ya? >.<"

~eZmALiZa~ said... Reply To This Comment

ya allahhh...nasib baik takde pape yg teruk berlaku...lain kali careful ok? hehehe =)

therosputih said... Reply To This Comment

ada jatuh tak? huish...bahaya...jaga diri leklok...

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@ezyra danielTQ :)

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@ika :)
Mok belok ke jln masjid jamek.. Sama2 berebut tgk lampu ijo dah kelip2..

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@~eZmALiZa~
Tu lah pasal.. Hehehe.. TQ~

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@therosputih
Alhamdulillah.. Mampu kawal motor so tak jatuh lah,,

YB Raz said... Reply To This Comment

minah rempit hehehe

afiqazizan said... Reply To This Comment

Nasib baik tak teruk..pasni hati2 taw..:)

Muhd Aizie said... Reply To This Comment

Pergi hospital mintak mc.