Friday, October 29, 2010

"CUTEST BABY CONTEST" bersama Sinar Raudah


Hari ini aku nak join contest Amy Syaquena..
Hari pertama dia anjurkan contest ni dia dah ajak..
Cuma aku suka nak buat last2 minit..
Itu memang hobi aku ek..
Terlalu sukar untuk aku menghakis tabiat buruk aku tu..
Syarat2 dia senang je, lagipun memang aku seorang follower blog tu dan link blog Sinar Raudah


NAMA SI MANJA: MUHAMMAD NURZAFRI ZAQWAN
UMUR SI MANJA: 2 TAHUN
NAMA IBU SI MANJA: NORLIA MADIAN
***

11 Komen Orang Bijak:

Along Tapa said... Reply To This Comment

huish..ingat betul dah ada anak tadik ko...baru ingat nak offer jadik bapak..haha

Gorengbaek - Tips untuk awek...supaya saham tak jatuh...

Hangit habis dah - Korang perasan tak??

matahati-aishahazhar said... Reply To This Comment

hehehe.. comei anak buah tu.. tadi akak tak perasan yg kat kepala tu pampers...

Faiz said... Reply To This Comment

gudluck...hope bleh mng..hehe..nnt menang kongsi la...

p/s:thanks komen kt blog..setiap komen anda dihargai..=)
**HIT MY LATEST UPDATE HERE**

Pala Maldini said... Reply To This Comment

huishh.. gambar macam budak kena cekik.. ini dah kes 'dera' .. hehehee

nabilah_2908 said... Reply To This Comment

pampers ke kt atas kepala dia tu...? hehehe... :)

good luck... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
APPLE OF MY EYES

yanamib said... Reply To This Comment

gud luck babe!

aku pn cam ko gak, suka wat keje last minute..hehe~ =P

alieff said... Reply To This Comment

eh, aku buley join ker?
anak aku ramai neh...
hahaha~

Gayahspears said... Reply To This Comment

wah menarik.. gd luck d-Tieah...
aku tgaiakn jejak kat cni ya.. aku nk jd silentrider..huhu

CIK TOM said... Reply To This Comment

comel..
good luck !!

merahitujambu said... Reply To This Comment

rajinyee dia join contest..good luck ek..comel.nk gigit jee rasa

Nas said... Reply To This Comment

Salam..minta maaf kerana menyiarkan entri yang salah publish. Ini kerana entri itu cuma letakkan tajuk,kemudian save as draft sebelum ada masa nak taip. tapi terpublish tanpa sengaja. Maaf kerana susahpayah memberi komen..hu3