Monday, November 21, 2011

Sang Harimau Bertemu Sang Garuda



Apa jua perbezaan budaya, bangsa atau agama kita--malahan kefahaman politik, dalam bola sepak tetap HARIMAU.. Rata rata rakyat Malaysia kini telah memiliki jersi kuning-hitam, tanda sokongan padu! Yayaya, pasukan #HarimauMalaya dan #HarimauMuda sekarang sangat sangat maju dan berpotensi pergi jauh.. Kalau dulu, kaum Adam je yang ambil tahu tentang skuad kebangsaan, tetapi sekarang perempuan yang tak gemar bola sepak pun boleh tahan duduk depan tv 90 minit.. Tak termasuk awek yang teman boyfriend tengok kat kedai mamak ye..

Sejak pagi tadi kat facebook dan twitter memang ramai yang post pasal perlawanan merebut pingat emas malam ini.. Kat facebook paling best sebab macam poster yang dipamerkan termasuk ramalan sotong paulina adik kepada sotong paul yang dah mati.. Jadi, rasanya malam ni semua layan bola sepak lah ye.. Masterchef dan drama melayu yang lain bolehlah postpone dulu.. Hahahaha..


*Agak agak kalau malam ni Malaysia menang, esok cuti tak? Sepertimana kemenangan Malaysia dalam AFF Suzuki.. Tapi kalau cuti, aku kena jugak turun sebab pelan aku tak siap lagi.. :(



6 Komen Orang Bijak:

yanamib said... Reply To This Comment

klu esk cuti mmg heaven! tp aku xnk cuti esk sbb bosan gilerrr kot duk rmh sorg2..aku nak kejewww..huhuhu~ (-_-")

pizli.mw said... Reply To This Comment

Gempak video2 ni..

Aida Azryn said... Reply To This Comment

aummmmmmmmmmmmmmmmmmm~ haha.. :B sama2 doakan mudah2an harimau muda dapat kalahkan garuda malam ni!

ima said... Reply To This Comment

semangat aku tengok video2 nie. haha.
:D

Jeepers Creepers said... Reply To This Comment

lama menghilang...jom join benda ni

http://sipurpleviolet.blogspot.com/2011/11/segmen-jom-naikkan-jumlah-follower.html

Mario said... Reply To This Comment

sangat berpuas hati dgn game Harimau muda...klu la kalah pun aku tetap puas hati sebab main dgn semangat.. bila kena sebijik tu mmg rasa mcm nak kn belasah tapi bila dah dpt rentak tu mmg aku yakin akan menang...