Sunday, August 01, 2010

Catatan KesembilanBelas : SAMAN


Sebelum kena saman, aku sempat membeli sejenis dua barang yang aku rasa macam tak penting pulak dah sesampainya aku ke rumah. Tapi dah beli! Yang bestnya, aku beli buku "Travelog Cinta Abadi"--Hati guwa macam ada taman sudah! Tapi belum.



Ini dia SAMAN!!! Hambek ko. (Tapi aku masih lesen P, tak jejas kan?)

3 Komen Orang Bijak:

gnesop.com said... Reply To This Comment

kurang bernasib baik yer..
peringatan utk lain kali :)

saman akan mengurang Merit.. jika dah byk kesalahan, baru P tersebut terjejas dan kena buat test kembali..

kalau skli, blom lg tahap tu kot.. :)

jgn lupa byr saman, nanti blacklist pula.. sop dah kena ari tu

diraja22 said... Reply To This Comment

brape amaun saman 2..

AUR said... Reply To This Comment

Tu la...kan dah kena.. (ayat biasa bila kawan2 mendapat musibah...hehehe)