Sunday, September 05, 2010

Catatan #34 : Sunyi

Jangan disoal tentang hati,
Kelak pedih kita sendiri.

Tapi sunyi.

Itu persoalan yang kalau ditanya pada aku,
Aku buntu.

Aku pasti cinta itu datang,
Tanpa kita sedar, 
Ia datang tiba tiba.

Tapi bila.

Itu persoalan yang kalau ditanya pada aku,
Aku buntu.

Saat jantung kau berdegup kencang,
Pasti ada pasanganmu depan mata.

Benarkah?

Itu persoalan yang kalau ditanya pada aku,
Aku jawab ENTAHLAH.

Aku tak pernah alami.          

3 Komen Orang Bijak:

NAZ said... Reply To This Comment

ohhhh rindu lah tu :)

NIA said... Reply To This Comment

wah wah wah.dilanda rindu nampaknya.hehe~

Ermizi Muhamad said... Reply To This Comment

wah . tieah sudah fall in love ngan someone ni . ermm siapa yer ?
tak nak share ngan ijie ker ???
heheh .
jom jenguk blog ijie . jgn lupa koment sekali ae .