Wednesday, September 01, 2010

Hot FM : Ikhwan dan dot dot dot..




*RYNA protege FBI*
*SHAH protege FAFAU*
*ZHANA protege TINI*
*MIEM protege LEYA*
*DEEN protege AG*
*CHAD protege KIERAN*


Deen ialah abang saya. Dia telah menjadi finalis untuk pencarian DJ Hotfm baru dalam program "Ikhwan dan dot dot dot". Jadi saya memohon jasa baik tuan tuan dan puan puan, saudara saudari yang membaca entri ini untuk mengundi. (Ayat macam karangan budak sekolah. Hahaha.)

11 Komen Orang Bijak:

yanamib said... Reply To This Comment

wah abg kamu bakal jd DJ??menarik! =)

sbh swak mesti dpt radio muzik.fm je kan?? huuu~

Anonymous said... Reply To This Comment

haaaa???mengapa anda meng tag fb sy?huhuh
anda rndu sy ke?kui9
err...krm salam kt abg eh..hik9

echah mashuri...

Anonymous said... Reply To This Comment

aik...silap2....nk komen yg muka buruk terkomen disini cmpur gn entry abang tieah masuk hot fm tuh...adoi
=_='
*akibat tdk bersahur kpale jd ting tong

*echah mashuri

HaN WarreN said... Reply To This Comment

wahhh abg masuk ek??
hantwo doakan abg hang dpt...

Along Tapa said... Reply To This Comment

wahhh...aku belikan ko bendera hijo....luv aku tak??luv aku tak???hahaha....
aku pun tak layan hot.fm.a..aku layan sinar jek...:p

Gorengbaek - Cerita rumah baru lagi..

CIK TOM said... Reply To This Comment

wow hebat la ang tieah...nati pasni fames la..hehe..jom vote for DEEN!

MiMiEy :) said... Reply To This Comment

wah, mmg minat kaler hijau erk?
chayok 2 untuk abg kamu :)

Nas said... Reply To This Comment

ermmm..
abang ko???
wah..boleh feymes la nih..
hrm...
kalo camnie...aku nak likes jelah :)
demi rakan bloggger :)

ima said... Reply To This Comment

tieah, bile plak nk jadi dj? haha. best of luck 4 ur bro!

hilman.fikry said... Reply To This Comment

adik deen ke?

Zuwairi said... Reply To This Comment

wow! cayolah... abg awak rupanya.. sedap suara dia..