Thursday, July 01, 2010

Catatan Ketiga : Stalker

Aku mungkin bukan pencinta lelaki yang hebat.
Tetapi aku boleh jadi hebat sebab lelaki.

Ceritanya begini,
Kalau kita suka seseorang itu apa yang kita lakukan?
Minta no telefon? Itu sudah pasti.
Minta link facebooknya? Tentu saja.
Tetapi, apa yang penting sebenanrnya ialah, jadi STALKER!

Aku mungkin bukan lelaki tetapi seandainya aku lelaki, aku suka perempuan yang tahu segalanya tentang aku dengan mencarinya sendiri tanpa menyoal kepada aku.

Sayangnya aku perempuan. Seandainya aku adalah stalker yang hebat sekalipun kepada seorang lelaki, adakah lelaki itu menerima aku?

Ahhh, bodoh! Lupakan tentang cinta hati.

2 Komen Orang Bijak:

si pembawa sinar said... Reply To This Comment

kau hebat...sgt hebat,,
terlalu hebat....great...aku bangga ada macam kau....

Yutaka Mushimura said... Reply To This Comment

kadang 2 tuh orang tuh x tau pon perasaan d tieah...

~~sebab manusia bukanlah TUHAN~~

simple x...