Wednesday, July 28, 2010

Catatan KeenamBelas : Pemakai C.R.O.C.S




Ini aku jumpa kat facebook, sejauh mana kebenaran itu aku tak berani nak beri jawapan. Cuma apa yang aku nak kata, sekarang memang trends orang pakai selipar Crocs ni tak kira lelaki atau perempuan. Yang pasti aku tak suka. Itu saja.

5 Komen Orang Bijak:

Marlina Roslee said... Reply To This Comment

Isu nie dh lame dh..
Tp sy tgk owg islam still beli n gune kasut crocs nie lg...
Pelik kn..

Mohd Fadil said... Reply To This Comment

aku pakai croc cap ayam jer....lambang tu memang takde kat kasut croc aku...tapi aku rasa kebetulan jer tu...

izyantyPersonalTaste said... Reply To This Comment

beli la yang cap ayamnye comfim xdak logo tu, harga lebih murah, kualiti lebih kurang sama je...

jom masuk my blog, banyak en3 yg perlu korang baca, buat iktibar semua..

Unknown said... Reply To This Comment

haha..beli je yg cap ayam punya..watpe nak gadaikan agama semata-mata jenama...tapi kan banyak crocs yg takde pun gambar tu..ciplak!haha
Latest post:Perkara ni tak merisaukankah?

Diarihatiku1976 said... Reply To This Comment

akak pun guna cap ayam... dan akak pun suka hijau... yehhh...