Friday, July 09, 2010

Catatan Kelapan : Malam 27 Rejab

Hari ini Jumaat 9 Julai 2012 masihi bersamaan 26 Rejab 1431 hijrah. Malam ini 27 Rejab. Dimana Peristiwa Israk dan Mikraj berlaku pada malam 27 Rejab tahun ke11 kerasulan Nabi Muhammad s.a.w. (Ini bukan ceramah agama sebab aku bukan ustazah)

Sebenarnya, aku cuma nak kongsikan gambar kat bawah ini. Lihat 3 bintik di tengah tengah kalimah Allah dan fokus dalam 10 saat. Kemudian, lihat pada dinding kosong berhampiran anda. 






4 Komen Orang Bijak:

KERDILDESA said... Reply To This Comment

kalu tak kerana peristiwa ni, kita kena solat 50kali sehari..

eisyaaaa said... Reply To This Comment

Subhanallah. besar betul kurniaan Allah kan. btw, boleh tk nak amek post ni? nk buat entry dkt blog i. so kena lah mintak kebenaran. hehe. i amek tau?

KERDILDESA said... Reply To This Comment

i nak amik jugak boleh tak ???

Hasrul Hazrin said... Reply To This Comment

minx share yew...