Thursday, July 08, 2010

Catatan Ketujuh : Kalah



GERMAN KALAH TAK MASUK FINAL!

Sebenarnya aku bukanlah peminat bola sepak nombor satu. Tapi kalau World Cup tiba, memang aku layan juga bola sepak ni. Dan dari dulu pun aku suka German. Orang kata lelaki yang minat pasukan bola German adalah seorang romantik dan penyayang. (Ok tipu!) Tapi kalau boleh, memang aku nak cari lelaki yang minat pasukan German so boleh tengok tv sama sama sokong pasukan yang sama. Takdelah kes yang kalah tidur luar kan?


p/s : Kalau anda lelaki yang minat German, sila cari saya! Hahaha. 

1 Komen Orang Bijak:

Ermizi Muhamad said... Reply To This Comment

salam . ehem!!! patotlaaa ijie rasa macam tersedak je.. rupanya ada orang dok mengata ye!

hahaha .

wah! fans germany ni..
lalallaal. keciannyaaaa... x dpt g final ae?

hope spain menang yee. lg pon, dari awal dah dijangkakan spain akan menang laa this year tau .. haha..