Wednesday, August 11, 2010

Catatan #23 : 1 Ramadhan 1431 Hijrah

SELAMAT BERPUASA
Tiada apa yang menarik melainkan hari ini kita sebagai umat Islam kena menahan diri dari lapar dan dahaga. Nafsu semua pun kena kawal, contoh nafsu nak merokok. Ok. Nafsu marah pun. Seriuslah semalam aku marah dengan seorang hamba Allah ni. Ahhh, tahulah aku ni single mana ada tempat lepas geram kan? Nak merajuk paling paling nangis bawah bantal je. Mana orang nak pujuk. Sadis tak? Cuma apa yang aku nak highlight kat sini ialah aku tak berapa pandai nak marah. Serius cakap ni. Aku lebih suka untuk diam. Tapi kalau aku marah dan berjaya bersuara itu bukan aku. Percayalah. Mungkin jin dalam badan aku kot. Hahaha. Betul. Aku tak pandai nak marah orang tapi kalau aku dah diam itu tandanya aku marah. Eh? Hahaha.

6 Komen Orang Bijak:

NAZ said... Reply To This Comment

selamat berpuasa jangan lah sedih

Cik Mawar said... Reply To This Comment

Selamat Berpuasa Cik Tie
dibulan yang mulia nie.. lebih banyakkan bersabar ya >:D<

Along Tapa said... Reply To This Comment

Selamat puasa kalo ko berpuasa...

ehem ehem..aku nak bersyarah serius sikit ni..tak elok kalo ko marah tapi ko efek sume benda kat keliling ko..nanti ko rasa rugi sebab terlepas benda-benda dalam hidup...apa kata lepas ni, walaupun ko marah dengan sesetengah orang tu, ko just marah kat orang tu jek..tapi ko terus bergumbira dengan benda2 keliling ko...baru la rasa cam balance jek hidup ek..ehem ehem..habis mood serius.

dia buat rasa tak best, kitorang kan ada...kan?kan?

Blog nostalgia budak Muor - Aku termenung

dYaNa said... Reply To This Comment

hai awak...sbar ye~
lumrah khidupan...
neway, hidup kne enjoy! hee,,
twink! twink! senyum sokmo dr saye! :)

Aidi-Safuan said... Reply To This Comment

ala, jiwang jer. puasa ke tak nih tadi? :P

sweetie2010.blogspot said... Reply To This Comment

Selamat berpuasa dhatie, jgn sedih okay.