Tuesday, August 24, 2010

Catatan #29 : Biskut Raya

Aku takde idea nak tulis blog hari ini. Ahhh, citer biskut raya pun jadilah. Hahaha. Aku nak tunjuk 3 jenis biskut raya yang aku paling suka. Tapi aku tak suka buat. Rajin beli dan makan. Bukan tak pandai buat biskut raya cuma agak malas. Mungkin nanti kalau dah kahwin, suami tolong, mungkin aku rajin kot. Eh? Hahaha. Yang aku rajin cuma buat kek lapis sarawak. Betul.

Tart Nenas. Ke Tart Nanas? Yang pasti sedap!
 


Biskut Almond Landon. Uiii, ini kalau ada yang tak suka sah gay! Hahaha.
 

Biskut Cornflakes. Haa, ini je biskut yang aku buat. Takdelah aku malas kan? 
 
 

7 Komen Orang Bijak:

Along Tapa said... Reply To This Comment

tart nenas???memang terbaik...aku ada gak blajo buat..tapi setahun sekali kot...sape ingat~~~haha..

kalo aku, pegi beraya carik kuih koya, biskut mahmor atau kuih deram(telinga keling)...tapi...kalo aku cerita skang pun ramai yang tak pernah dengor nama kuih tu~~~ T_T

Blog nostalgia budak Muor - cerita berbuka puasa

y@n@ M!B said... Reply To This Comment

sy juga suka tart!! ^_^

sizuka[Izzati] said... Reply To This Comment

aaaaaaaaaaaaaaaaaa.rindu nk mkn biskut raya.dekat sini takde.sobs~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Reply To This Comment

alamak macam dah raya awak

diraja22 said... Reply To This Comment

dh keluar menu raya ke..

echah mashuri said... Reply To This Comment

almond london!!!!ohhh..tguug daku di hari rya nnti..heeeeeeeee

Tomato Gurl's Life said... Reply To This Comment

cik tom paling suka tart nenas...de best!!