Tuesday, October 23, 2012

Catatan #100 : Merahnya Hati

*Andaikan buah strawberry itu adalah hati (sila bayang sekarang)*

Hati itu merah sebab darah kan? Ahh. Lantaklah. Sebab aku bukan pelajar aliran sains. Dari sekolah menengah aku belajar di kelas aliran sastera sampailah ke peringkat universiti. Yang aku tahu hati itu satu tempat yang suci dimana letaknya cinta. Ecewah!

Aku bukan skuad Terfaktab yang nak buat entri jiwang bagai tau tapi kadang kadang bila malam begini, penyakit jiwa kacau selalu je mengganggu. Cuma aku pelik dengan segelintir manusia yang bernama lelaki.

"Hey awak, kalau dah berpunya tu buat cara ada pasangan boleh tak?"

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

18 Komen Orang Bijak:

Ikhmal Malique said... Reply To This Comment

aku tgh bayangkan..straberi itu. . . .

Harith Iskandar said... Reply To This Comment

tgh bayangkan jugak ni..tgh bayangkan kalaulah dapat celup kat coklat pastu makan, lagiiii sedapppp :p ehehe
haishhh rumit jugak org tgh bercinte nie kannnn :)

Cik Jannah said... Reply To This Comment

kite dapat rasaaaa apa awak cuba sampaikan. gituu.

eh, acaner buat post tru bb. ajarkan?

Aida Azryn said... Reply To This Comment

ni kalau kau buat novel mmg aku beli. suka gaya penulisan kau. hihihi. kbai.

ima said... Reply To This Comment

aku rasa kau da memang gila pada cinta nie tieah. bahayaaaa. ahahahaha

ima said... Reply To This Comment

aku rasa kau da memang gila pada cinta nie tieah. bahayaaaa. ahahahaha

ima said... Reply To This Comment

aku rasa kau da memang gila pada cinta nie tieah. bahayaaaa. ahahahaha

ima said... Reply To This Comment

aku rasa kau da memang gila pada cinta nie tieah. bahayaaaa. ahahahaha

merahitujambu said... Reply To This Comment

hamboiii..jiwang dh skang...huhuu

reenapple said... Reply To This Comment

wahhh.. aku harap dia bca ini.

Nong Andy said... Reply To This Comment

aku terima diri kamu seadanya kamu, tunai!

macam akad nikah pula hehehe...

orait. aku follow blog kamu yang ini..

zila manaf said... Reply To This Comment

how sweettt

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Jangan dibiarkan hati sakit tanpa ada yang merawatnya. kelak kamu akan jatuh sakit. Adoi.. Tiba-tiba.

Izara4eva™ said... Reply To This Comment

tgh bayangkan strwberry tu msuk mulut.. ngapp.. HAHA

boni kacak said... Reply To This Comment

untuk saya ke???? sob3.. terharunya.. hehehe :P

Lina md. munir said... Reply To This Comment

Faham maksud yang tersirat di sebalik yang tersurat.

Syaifuddin Alias said... Reply To This Comment

saya bayangkan ..kalau saya rampas strawbery tu dari awak ?

Zuemiey Khairuddin said... Reply To This Comment

tak mampu kata apa..sekadar...

heee