Wednesday, October 10, 2012

Catatan #93 : Andai Aku Hilang

Di dalam rumah itu ada sebuah bilik.

Di dalam bilik itu ada almari.

Di dalam almari itu ada laci.

Di dalam laci itu ada kotak.

Ya kotak.
Kotak kasut.

Didalamnya bukan alas kaki.
Tapi hati yang terpijakkan.

Sayang,
Ambil hati itu. Ia tak berkunci. Telah lama aku buang. Saat kau bikin aku jatuh cinta. Terus aku simpan hati ini untuk kau. Baik baik jaga.


P/s : Oh jiwa kacau. Selamat malam.
P/ss : Tarikh hari ini 10 Oktober ya? Selamat hari tua buat ex boyfriend. Mana boleh lupa tarikh lahir kau cantik. Tapi sumpah. Perasaan aku pada dia hanya kawan.
P/sss : Masalah jugak bila dapat update blog pakai BB ni. Padahal aku dah baring atas katil siap dah padam lampu ready nak tido sejam yang lalu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 Komen Orang Bijak:

Anonymous said... Reply To This Comment

Siapakah sayang ittueeww?

Harith Iskandar said... Reply To This Comment

ehehehe jiwa kacau betui time2 jatuh cinta ni kan?ekekekeke :p

merahitujambu said... Reply To This Comment

bak bb pin...XD

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said... Reply To This Comment

wooo susah ek nak lupe... xpe2 take time

9n0L4 said... Reply To This Comment

penuh tersirat ehhh entry ni. nk tidur pun masih ingat nk update entry. hee. :)

Encik H said... Reply To This Comment

mana entry 13 oktober? ada x?