Saturday, October 06, 2012

Catatan #91 : Kecewa


Motif gambar? Aku rasa sekarang aku boleh hidup tanpa blackberry! Hahaha. Bukan sebab kecewa sebenarnya tetapi lebih kepada muhasabah diri. "Haa, bila sakit baru nak ingat Tuhan!" Ayat klise! Itu orang katalah, tapi sesungguhnya aku tiap masa pun sentiasa beringat.

Maaflah kepada yang BBM, Whatsapp, SMS mahupun yang call aku tu. Aku tak larat. Aku bukan tak nak diganggu tapi entahlah! Aku akan hubungi kalian kalau aku rasa ada yang mustahak. Aku rasa mungkin dua tiga hari lagi kalau semua stabil aku kembali macam biasa. Semoga aku terus kuat!

Sebenarnya selepas aku ambil gambar yang kat atas tu, aku cuma fikir nak buka BBM jer walaupun aku tahu dari 7 BBM yang diterima itu, memang dia takde dalam senarai penghantar. Mana dia nak BBM aku? Ok sedar diri. 



7 Komen Orang Bijak:

Anonymous said... Reply To This Comment

phl kau? ilek la wei... pakah cmya sekali... boh cmya oi... ku dh mdah jgn telalu berharap nak? kau telalu push drik kau... embak bermunasabah drik kawan... ok? lev u.. peace yoo... -mul-

Khalilah MNor said... Reply To This Comment

May be dia pon ade problem... who knows kan? *menyedapkan hati* :)

Ammelia Yusoff said... Reply To This Comment

rilek rilek sudah :)

Harith Iskandar said... Reply To This Comment

ehehe kes cinter je ke?ala kalau frust pon jgn la kwn2 yg lain jd mangse...ehehe rileks2 jerk ok? .. :)

Tieah Madian said... Reply To This Comment

@Harith Iskandar
Aiyooo bang. Saya kurang sihat itu jer. Sebab itu malas layan BB.

Nelly The Strange said... Reply To This Comment

nasib baik tak ada . kalau nelly ada , ketagih mak aaiiiihhh ~
hahaha

izan mama mia said... Reply To This Comment

singgah cni