Tuesday, October 09, 2012

Catatan #92 : Sakai

Buat pertama kalinya aku update blog via blackberry! Giler sakai. *woi aku baru tahu ilmu ini ok.

Aku baru ingat nak kasi emak aku BB ni, sebab ikut entri lepas (Catatan #91) aku kecewa. Aku dah boleh hidup tanpa BB. Tapi tapi tapi lepas aku mendapat pengetahuan baru kegunaan sampingan BB ini aku rasa penyakit gian bakal aku hadapi dengan tenang.

Aku rasa lepas ini aku dah boleh berlagak depan orang yang pakai ipad atau samsung note. Haha. Benda kecik macam BB dah serupa benda besar tu jugak, bayar BIS pun RM25 je. Murah. Bulan lepas takde potong dan aku harap bulan ni pun celcom tak potong kredit aku! *serius takde kredit. Baru tadi je aku topup sebab nak call DIA.

Sebab aku call DIA? Masalah negara! Ikutkan tak nak dan sedaya upaya menahan diri. Kira macam proses berpantang jugaklah. Sekali tak boleh. Masalah peribadi boleh tolak tepi tapi sebab masalah negara, kena hadap dia jugak. Tapi tapi tapi, puas! Syok giler dapat dengar suara dia. Phewww~


P/s : Gambar aku tu paparazzi yang ambik, lepas tu letak dalam group kat BBM. Haha. Sabar jelah.
P/ss : Oh. Sememangnya begitulah rupa aku tengah layan BB. Yang pasti ada yang tak senang tengok jari telunjuk aku berada kat LED BB. Ape-ade-hal?
P/sss : Aku masih terasa ke-sa-kai-an ni sebab masih tak sangka aku update blog pakai BB!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 Komen Orang Bijak:

Jeepers Creepers said... Reply To This Comment

lol baru tau update blog guna bb muahahahaha

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said... Reply To This Comment

bak la cini bb tu, hehehe.. kita bru umu awal 20 an, tp kawen awal~! singgah la selalu blog kita ea>.< have a nice day

Anonymous said... Reply To This Comment

x payah guna bb la kau... ada hati nk hina hp aku samsung... aiii... xmalu... ahahahahhaahhahaah... ko dh meroyah by la wei... sabo jela...

Ermizi Muhamad said... Reply To This Comment

Macam mana nak updated pakai BB? aKU TAK TAHU.

Kau tak pernah call aku pun tieah.

Bak sini nombor Dean! Biar aku call dia.
EH!

Ermizi Muhamad said... Reply To This Comment

Macam mana nak updated pakai BB? aKU TAK TAHU.

Kau tak pernah call aku pun tieah.

Bak sini nombor Dean! Biar aku call dia.
EH!