Sunday, October 28, 2012

Catatan #101 : Rindu

Kalau pertemuan itu adalah yang pertama dan terakhir, pastinya aku telah hentikan waktu. Agar aku dan dia terus bersama akhirnya. Tapi aku tak punya kuasa cuma mampu beritahu pada Tuhan bahawa aku merindui saat yang telah DIA aturkan itu. Sungguh sayang, aku rindu kenangan lalu bersamamu waima sekejap--rasa.

Sumpah aku tak pernah lupa saat itu. Tapi kita kena akur setiap yang bermula pasti akan berakhir. Tapi aku harap hubungan aku tak pernah berakhir dengan dia. Mahu saja aku pegang erat tangannya lalu dibawa lari di ketika itu. Hanya ingin bilang "selepas ini awak akan menjadi orang yang paling saya rindu hari hari."

Ya. Sejak tarikh bahagia itu berlalu, maka datangnya malam ini dan malam sebelumnya. Aku rindu sama dia! Aku boleh kawal tak call dia walaupun hati ini memberontak mahu mendail nombor bimbitnya, aku boleh kawal tak bbm dia walaupun hati ini menggila mahu meluah isi hati padanya, tapi aku TAK boleh kawal perasaan rindu ini yang seakan memanggil aku untuk mendengar suaranya. Moga moga boleh jadi ubat pada sakit ini. Ahh. Aku rasa perasaan ini betul betul sial. Pergi jauh wahai kerinduan. Aku tak tertanggung sakit merindu. Kerana yang dirindu buat tak tahu.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 Komen Orang Bijak:

zulhilmi tempoyak said... Reply To This Comment

sapa dia tu. eden ni dah la lmbt pickup sket... ;p

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said... Reply To This Comment

sape la tu.. tp memg sakit tahan rindu tapi best gak bt sekali sekala

shar90 said... Reply To This Comment

alahai... yg bace pon terase bahang rindu tuan blog kat si dia... hee :D

Masz Sidek said... Reply To This Comment

rindu... hmmm... g lah tengok gambar dia... hehehe

Nong Andy said... Reply To This Comment

ah.. mana mungkin aku bisa lupa.. rasa rindu yang pernah membuak-buak dalam dada.. rindu itu indah sebenarnya :D

reenapple said... Reply To This Comment

long distance relationship eh???? Huuu. Hebat catatan kamu ini. =)

#Moga3 rindu itu akan terubat.. =D

chemay said... Reply To This Comment

rindu rinduu aduh sayang merinduuu.
lalalal~
*lupe lrik.
hehe
:p