Thursday, March 03, 2011

Catatan #54 : P.Ramlee

Ini Rumah Allahyarham P.Ramlee di Pulau Pinang. *Sexcited gila sampai sini dah hoi!*

Rugi kalau pergi Pulau Pinang tak ke sini tahu.

P.Ramlee ini nama besar dalam industri seni kat Malaysia dan aku syak semua rakyat Malaysia sudah kenal sama beliau. Filem filem P.Ramlee masih lagi mendapat tempat di kaca televisyen, memang tak jemulah tengok! Sama macam lagu lagu P.Ramlee sentiasa segar dalam ingatan. Ahh ayat aku! Abaikan.

Aku paling suka lagu ini. Tolong siapa siapa nyanyikan buat aku!

Kalaulah.. Ada orang nyanyikan aku lagu ini.. Kalaulah..

4 Komen Orang Bijak:

HEROICzero said... Reply To This Comment

lagu ni seriously best .

*layan cinta dan perasaan. =)

HaziratulQuds said... Reply To This Comment

Suka jugak~!

Pantang Si Emak

DaK CoMoT said... Reply To This Comment

suke gila lagu neyh...^_^

Ujang9897 said... Reply To This Comment

org kg aku..=)


entri SEO ni