Saturday, March 05, 2011

Catatan #55 : Selamat Hari Lahir Pak


Ini kek untuk hari jadi emak dan bapak aku sekaligus sebab tarikh lahir mereka hampir. Emak aku 2 Mac manakala bapak aku 5 Mac. Kami adik beradik buatlah sikit jamuan doa selamat. Moga emak dan bapak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.

19 Komen Orang Bijak:

iwan_dextrous said... Reply To This Comment

uik..rapat2 ea..hihihi..sampaikan salam yer

sizuka[Izzati] said... Reply To This Comment

Selamat Hari Jadi untuk mak & ayah tieah.Amin :)

Jamiel said... Reply To This Comment

Jasa mereka patut dikenang..
Tanpa mereka, siapalah kita..

echah mashuri said... Reply To This Comment

tieah!mak ngan abah ko mesti kacak n cantik kn mase muda2 sbb ko cantik dan kcak.eh.;p
betul2.sayangilah mak abah masa masih ade.jgn jadik mcm ak neh.bila abah dh xde baru nyesal sbb sllu je lwn ckp arwh abahT___T

Siti Safiyyah said... Reply To This Comment

eh ni hari jadi mak ke ayah? hehe, lawak tu mmg betul2 lawak la..;p


psstt : Blogger baru patut baca ni!

aLieF si Muncung ManiS said... Reply To This Comment

wahhh..selamat hari jadi....tieah.,,alief pun akan doakan mereka supaya dipanjangkan umur dan sihat sntiasa..btw,lawak je lawak 3 budak tu..haha..adoi...

rATu kEBaYA said... Reply To This Comment

selamat hari lahir untuk ibu dan ayah kamu..

lavender harum wangi said... Reply To This Comment

wah~ selamat ulang tahun pakcik madian~ :D

mR.sYaH said... Reply To This Comment

selamat hari lahir buat ayah kamu tieah...

manggosteen said... Reply To This Comment

humaih..panjang giler ko taip komen,.baik ko wat entry baru je utk jawab kat pembawa sinar tu..ahahahah..

btw..happy besday utk aya ko..

fiezah91 said... Reply To This Comment

bila arijadi bapak ktk ya.. hehe..apa pun, semoga sihat jak semuanya..hehe..

darkbatman said... Reply To This Comment

bestnye ade ayah lagi.. :D

Mohd Shukri Fadzillah said... Reply To This Comment

huhu bagusnya, ada sambut mak abah korang... terasa sedih pulak. heh.

good job. keep it up!

MAKCEK bukan NENEK said... Reply To This Comment

aku nampak dan terbayang kek2 tu jeh . grrr

selamat ulangtahun emak dan bapak . hehe moga-moga family hang semua sentiasa diberkati Allah .

Along Tapa said... Reply To This Comment

fuhhh....meriah siot ramai bebudak kat rumah...aku cucu sulung atok...jadik bila kumpul2 tu, takde lagi anak buah yang halus2..bila la adik aku nak kawen...merasa gak ada anak buah...haha..

Gorengbaek - Koleksi gambor kat Muor 2

Hangit Habis dah - babila ini orang...sape babi??ko ke dia??

Kerat Senget - nora is my name

nas said... Reply To This Comment

wah... romentiknya ayah n mak awak..
happy besday ea...
ayah kamu 63 tahun? pergh.... sudah berusia..tp kekal sihat :)
alhamdulillah...

latest entri:

filem filem hantu dan seram merosakkan minda msykt?

HEROICzero said... Reply To This Comment

Selamat ulang tahun. semoga mereka baik2 saja, insyaAllah. =)

merahitujambu said... Reply To This Comment

SELAMAT ULANG TAHUN.MOGA SIHAT SELALU

CIK TOM said... Reply To This Comment

selamat ulang tahun buat diorg..semoga sentiasa ceria n sihat2 selalu ^_^