Tuesday, March 08, 2011

Surat Kepada 3 Golongan "Wanita"

*Gambar dari Abang Google*

Ke hadapan kaum hawa,
     Di sini saya ingin mewar warkan bahawa hari ini adalah sambutan ke-100 Hari Wanita Seluruh Dunia.. Maka dengan ini, saya sebagai salah seorang kaum hawa di atas muka bumi ini ingin mengucapkan "Selamat Hari Wanita" kepada anda.. Juga tidak dilupakan buat emak dan nenek saya di rumah.. Hahahaha.. Dan "Selamat Hari Wanitua" istimewa untuk kakak kakak saya Normala, Norliza, Norita, Norlia, Norsuryani dan Normasitah.. Hehehehe.. :)

Ke hadapan kaum hawa yang tak anggap diri wanita,
     Di kesempatan ini juga, saya tetap nak ucap "Selamat Hari Wanita" buat anda sekalian walaupun anda rasa diri anda sebagai seorang lelaki dan punya 'teman wanita..' Ini bukan sindiran, tapi bak kata orang orang tua, siapa makan cili dia rasa pedas.. Akhir kata, berbanggalah menjadi seorang wanita ya..

Ke hadapan kaun adam yang ingin jadi wanita,
     Tak saya lupakan untuk mengucap "Selamat Hari Wanita" buat anda juga yang merasakan sesat dalam tubuh seorang lelaki.. Bukan nak memalukan tapi bukankah kalian sendiri yang ingin masyarakat menerima golongan seperti anda.. Kerna itu, saya sampaikan salam ini istimewa buat anda.. Akhir kata, berbanggalah menjadi seorang lelaki ya..


24 Komen Orang Bijak:

velasrizal said... Reply To This Comment

selamat hari wanita kpd seluruh wanita di luar sana..

Proton R3 Satria Neo 2011 - Harga, Spesifikasi Dan Design Dalaman

ibu qaleesya said... Reply To This Comment

selamat hari wanita dik..

A.s.t.i.n.a said... Reply To This Comment

mek gi toilet lok cek mek pun kewanitaan.. aok bajetlah orang komen sitok sik maca komen2 yang lain oo Tie..

Ujang9897 said... Reply To This Comment

utk aku takda ker

manggosteen said... Reply To This Comment

selamat hari wanita untuk wanita seluruh dunia!

YanaMIB said... Reply To This Comment

slmt hari wanita beb! jum pakat paw bos mkn besar..kehkehkeh =P

shafiq ahmad said... Reply To This Comment

selamat hati wanita!

lavender harum wangi said... Reply To This Comment

selamat~ :)

Amy Syaquena said... Reply To This Comment

selamat hari wanita buat seluruh wanita yang berada di malaysia mahupun di luar negara...

BRO_MONDAY said... Reply To This Comment

miss tieah : ('',) samat hari wanita ye...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "JOIN CONTEST AKU KAYA"
2.New Entry "CONTEST TERCIPTA UNTUKKU BY MAMA RAYYAN..."
3.New Entry "Hari Ini Hari Selasa"

HaNTwO said... Reply To This Comment

Selamat hari wanita antarabangsa...prihatin kan aku ni??? :P

Melati said... Reply To This Comment

Oh, hari wanita, baru tau =)

nabilah_2908 said... Reply To This Comment

pesanan buat kaum adam yg ingin jadi wanita...sngt menusuk kalbu.. :)

terima kasih Tieah...Selamat Hari Wanita juga utk kamu...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TRILOGI CINTA

ztie said... Reply To This Comment

wahai wanita... wanita yang berada di dunia.. tak kira siapa..iyer, belagu sekejap..

happy woman's day utk anda juak!

darkbatman said... Reply To This Comment

selamat hari wanita ke 100..
ape pun, jadilah lelaki sejati ..jgn pilih jalan hitam.. kehkehkeh

ketawariang said... Reply To This Comment

Hye....jumpa link kar Segmen BPM :D
Selamat hari wanita....

ana said... Reply To This Comment

terima kasih...selamat hari wanita jugak buat tieah.

Mohd Shukri Fadzillah said... Reply To This Comment

Selamat hari Wanita tieah~ oh not to forget all ladies in the world :)
especially them who have blogs lol. hehehehe

echah mashuri said... Reply To This Comment

selamat hari wanita tieah!semoga semakin menjadi wnita terbaik.eh
tak reti ak nk wt ucapan.huhuhu

Muhd Aizie said... Reply To This Comment

selamat hari pondan . HAHA

Fizalinolie said... Reply To This Comment

755 mai... Slmt berkenalan... Saya singgah dan follow awak.. Hehehe. Slamat hari wanita gak diucapkan. Nanti kalau ada entri terbaru jeritlah kat blog saya ek!

faiz said... Reply To This Comment

baru tahu ade hari wanita ni:)

merahitujambu said... Reply To This Comment

hargai laa wanita sekeliling.ibu akak adk..nenek makcik..semua yg bergelar wanita..

sue sofian said... Reply To This Comment

selamat hari wanita buat kamu juga.. (sorry lambat ye)

New Entry Sue: Pregnancy Story - Check-Up Week 36 Plus Plus